28/01/2025
Els Serveis Socials de l'Ajuntament han renovat el seu web amb l'objectiu que la ciutadania pugui conèixer, de manera clara i entenedora, tota la informació sobre els diferents serveis que s'hi ofereixen i quins tràmits cal fer per accedir-hi.
La iniciativa s'ha fet pensant tant en la població usuària com en aquella que no ho és en l'actualitat però ho podria ser en un futur. En aquest sentit, cal destacar que el context actual és molt canviant i poden aparèixer noves tipologies de persones usuàries o que, en moments puntuals, puguin necessitar suport o assessorament per part dels Serveis Socials.
Tràmits online
Alhora, el web permet conèixer aquells serveis que estan adreçats a tothom que els pugui necessitar, independentment de la seva situació econòmica, com ara els de dependència, de discapacitat o els adreçades a persones nouvingudes al municipi, entre d'altres.
Així, la informació que s'hi ofereix es divideix en diferents apartats: Població general; Famílies i infància; Gent Gran; Dependència; Discapacitat; Persones nouvingudes i Habitatge.
Cada un d'ells ofereix informació dels diferents serveis amb la informació corresponent sobre a qui van adreçats, com cal demanar-ne el tràmit o quina documentació cal presentar.
Cal destacar que alguns dels tràmits ja es poden fer a través del web, i durant aquest 2025 se n'incrementarà el nombre.
Millora de l'espai d'atenció presencial
Paral·lelament, els pròxims mesos es transformaran els espais on es fa l'atenció personalitzada, a les dependències e l'edifici de Ca l'Escoda, per fer-los més amables. Aquestes millores, juntament amb la nova pàgina web i d'altres que s'han previst per als pròxims mesos, formen part de la voluntat de l'equip dels Serveis Socials d'apropar-se a la ciutadania, facilitar i agilitar els tràmits i gestions i donar a conèixer aquells serveis de caràcter universal.